Pages

Monday, January 19, 2009

Photoshot with kuda...

Oleh kerana tidak mampu untuk membayar upah model maka dengan rela kuda-kuda dan keldai di unit ekuin menjadi model untuk sesi photoshot baru2 ni.. macam2 pe'el kuda ni..
~~~~

(1) Signboard

(2) Granny donkey,
wah sempat pose lagi tu..

(3) E 2 ?
hmm..buncitnya perut tu

(4) Macam ku kenal saja bau ni

(5) Donkey
amacam?.. ada hensem kaa

(6) Three heroes..

9 comments:

Johnny J. said...

ya..ni lah kuda2 yg kita mo tingu ni kan? best owh ko bro, dapat ambik gambar selalu..huhuhuhu..
anyway all nice pictures! But I mostly like the no 4 and 6..
no 6 - MOST!
Capture lagilah bro..!

Mogen Ali Rico said...

nie yang den tak sabar nak balik kluang nie..

Splitzbz said...

wah beshnyer ade kuda.. sehat-sehat semuanyer... sampaikan perot buncits hehe

GregChai said...

tu photo pertama best.

Pirut said...

wah.. kuda-kuda ini sangat santik di tingu.. hehe..

†bandaged-knee† †Broken-Medusa† said...

adeii im sure those pic.. cool.. but.. adeiii... net sa kurg buli buka.. ^_^"" nayway ello! :)

sue_fingers said...

saaaaaaaa mau satu donkey.......

BuDakHutaN said...

bila tengok kekuda neh..teringat plak ngan Shrek..hehehe... bah, bulih try bawa berlumba ka tu?

kuai said...

Kuda sepa ni don?.. Charm suma derang ko ambik gambar... smart.. ^^