Pages

Friday, January 16, 2009

The lens at 421m Tower


View from KL Tower, Bukit Nanas Kuala Lumpur..
More info about KL Tower.. click here

ps: anganku, mahu menawan semua tower di dunia ini.. hehe





















6 comments:

Johnny J. said...

Wahh.. best owh kalau dapat capture scene dr tmpt tinggi kan bro..well, keep it up bro n congrats for the nice pics~!

Pirut said...

wah.. nice shot don.. :D hari tu, sa mau naik sana lai.. tapi nda sempat plak.. nanti kalu sa p sana, sa mau p naik lagi .. mau ambi gambar.. :D

nurshafiqah said...

nice pictures.
great shot! :)

SiS-lin said...

wah dodon pun dh naik ye K.L tower tu,sis brp kali dtg KL,tp belum kesempatan n naik tu...keh3

GregChai said...

aerial shot memang best tapi kalu macam saya ni gayat hehehe payah sikit

good shot bro

SOGOH said...

nice shots dodon!..best kan kat sana atas tu..tempoh hari ada naik kat sana...best pulak kat atas tu...baru terasa betul berada di KL..kata orang kalau pegi KL tak "aci" kalau tak naik menara KL..walaupun dah beberapa kali turun KL...kannnn...keep it up don!