Pages

Thursday, December 18, 2008

CUTI-CUTI MALAYSIA: Day 1 - Putrajaya..

Langkawi Island menjadi destinasi cuti-cuti Malaysia tahun ini.. Melibatkan adik + wife dan keluarga, perjalanan yang ala-ala kembara (drive dan kunjung..), cz akan singgah di beberapa lokasi menarik sebelum sampai ke destinasi utama, Pulau Langkawi :).

17 Dis 2008: Kami memulakan perjalanan dari Kluang pada pukul 11.30 pagi, mengikut perancangan sepatutnya kene bertolak 10.00 pagi. Perjalanan lancar dengan kelajuan maintain 100-110km/j (tidak overspeed ni..). Berhenti rehat & lunch di Hentian Ayer Keroh. Henti lagi di Hentian Seremban cz BabyAlden woewoe (airbesar kihkih), abih kitorang 'kesesakan' ngan perfume ori en.Alden huhu..

Teruskan perjalanan dan tiba di Kajang pada pukul 3.30 ptg, checkin di Prescot Metro Inn Hotel, Dua famili sebilik, Delux room (kut!) only RM140/malam - Keadaan bilik memuaskan (psttt: Sudah 3 kali menginap di Hotel ni, Best!). Pukul 4.00 ptg gerak ke Putrajaya, keadaan trafik berjalan lancar... Sampai diperkarangan Masjid Putrajaya dan mula mengeshot.. Gambar2 berikut akan menceritakan segala-galanya.

Actors & Actress
(dari kiri: Carol, Dodon, Jue, Alden dan Dem's)
Masjid Putrajaya pada waktu senja
Castle?
Bro & in law (mum to be..)
My sweethearts!
Hey!
more pic will be uploaded soon..

Destinasi seterusnya (esok 18/12/08) : KL Tower, Tugu, KLCC.. etc.. :p

7 comments:

GC said...

Saya pun suka pi Putra Jaya, bila drive di area sana macam rasa berada di luar Malaysia pula, design jambatan dia yang saya suka betul

Fly said...

alo bro...amboiiiii cuti sakan nampak bro yek..cantik pic2 tu bro..anyway nantikan cuti2 malaysia kami lak ye hehehe

Fly said...

kitaorang maybe ke cameron highland pada 26-27 hb moga2 jadilah...x boleh tahanlah tgk jiranku pegi cuti-cuti malaysia..tolong cubit pipi si Din tu ye hehe

Mogen Ali Rico said...

cantek cantek..malaysia is truely asia..lalalalal

Medusa said...

hehe.. nice pictures.. :) i enjoy looking at em all.. i mean the pictures ofcourse.. :) hehe.. how is the trip..? :) waiting for more pictures... :)

Anonymous said...

Bulih tahan semua gambar ko ni Bro.. upload lagi nanti :D Take care.

skatype said...

wow bro..
cntik nie..
ugi nie..
gua kna g snap gak nie.
hehhe
2ngu kmnclan cuti2 asia versi dlam hutan k.
haha