Pages

Thursday, December 11, 2008

SNAPSHOT : The Beauty of Bunga Kantan..

you guys know what 'bunga kantan' use for kan... mix with soup..sedap!...pstt: its not mine, jiran sebelah punya hehe..

12 comments:

CatlinaFly said...

bunga kantan pn norzie ke hehehe...

zi said...

wow... santik...

Aldeany Hope said...

catlina bukan pn.norzie punya tp rmh blkg, en. Mat tantowi tu. Nmpkny, sy dah xyah beli bunga kantan lg lerr, ntt nak tanam kat luaar rmh je. Husbn suka sup tomyam.. :D

Mell_f said...

sedap ni camur dgn sayur lada. huhu..semua pics lawa :)

†bandaged-knee† †Broken-Medusa† said...

:P nice pictures..don2.. :) hehe.. sa tia tau ni can cook kaa..? heheh.. ^_^ idk anything bout cooking.. lol

Aldeany Hope said...

btl tu mell, :p Memng sadap tu.. Apalagi sampur ikan masin kasi guring karing sikit.. Naa mkn sama nasi putih pn sodap... Teliur sa ooo..
Tp tiatw ni mana mo cari lusung putih Cni ni.. Balik2 p giant... Tedalabah pigi pasar..
(Hehe,mcm hint sj ni papa)

kuai said...

talampau cantik pula ni bunga kantan ni kalo suda ko gambar... mcm nda sanggup sa mau makan nih.. mcm bunga rose uda tu perasaan.. hehehehe

p/s: masak ma ikan masin SEDAP..:)

Dolly MJ said...

cantik nya Don. Got edit-edit ka?

TERA said...

hiris halus2 masuk dlm kerabu mangga... slruppp, sodapppp

Fly said...

hai bro nice shot..angle menarik tuh..congrat..pas ni eksperimen angle banyak2 bro

itukz said...

waa, cantikkk o yang...
apa kata valentines nanti sa mo bunga tu? huuhuu

skatype said...

wow..
smart pic.
leh ajrkan.
kiter mmg gler mnat ngn dnia nie.